  • Data: 2005-06-07 14:36:14
    Temat: Re: autoryzacja tranzakcji kartowej
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Nie w Polsce. Na pytanie pani dlaczego nie chce podpisu odpowiedziala,
    > ze ponizej pewnej kwoty nie podpisuje sie.

    Rozsądne. Ja za to jak zwykle w takich sytuacjach przypominam o
    zwyczajach Portugalczyków, którym zdarzało się prosić mnie o podpis i
    potwierdzenie PINem. :-)

    > bardziej sie oplaca oddac kase, gdyby sie okazalo, ze karta byla lewa
    > niz zatrudniac wiecej kasjerek zeby przerobily ludzi stojacych do kas.
    > Czekanie na drukowanie slipa i podpis klienta zajmuje cenny czas.

    Dziękuję za wyjaśnienia. :-)

    PS kasjerzy/kasjerki w naszych marketach kasują i tak bardzo wolno, więc
    te parę sekund i tak nie robi różnicy (zresztą nie ma się co dziwić przy
    takim traktowaniu i takich zarobkach).