    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank a sp. z o.o. w organizacji
    Date: Thu, 12 Aug 2004 18:05:28 +0200

    Użytkownik A. Zjata napisał:

    > Poprzez "obrotny" rozumialem, ze wie w ktorym okienku co zlozyc, w jakiej
    > kolejnosci, jak wnioski wypelnic, etc. Wszedzie sa kolejki i to najwiecej czasu
    > zabiera wiec bez znajomosci tematu trudno uwinac sie w jeden dzien, ale
    > kilkukrotnie pomagalem znajomym i jest to jak najbardziej wykonalne.

    Dla mnie to normalka. A "obrotnosc" to inaczej mowiac zalatwiactwo.

    > Po co wizytowal ? Nalezalo zlozyc NIP-2 i VAT-R w kancelari otrzymujac w zamian
    > prezentate, a wczesniej uiszczajac stosowana oplate w kasie gminy i tyle.
    > Trzeba tylko pamietac o zlozeniu uaktualnien (firma sie zmienia) w momencie
    > otrzymania postanowienia o wpisie do KRS.

    OK. Skrot myslowy. Odradzono mu. Nie znam szczegolow, w kazdym razie
    powiedzial mi wyraznie, ze niby mozna ale lepiej nie, bo US takich
    rzeczy nie lubi. Poniewaz nie mam nic wiecej do dodania, to uwazam temat
    za wyczerpany. Nie wylkuczam, ze w ciagu 3 lat troche sie zmienilo. 3
    lata to duzo nawet jak na Polske. ;-)

    Oczywiscie powinno byc tak jak mowisz.

    Bartol