eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunkówRe: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <9...@g...com>
    Subject: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Date: Fri, 21 Sep 2012 21:05:55 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 23
    Message-ID: <505cba94$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.17.248
    X-Trace: 1348254356 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 83.22.17.248:2805
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:579384
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "az.anonim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:98f378f9-8bc1-4115-97ec-a11e9327e88f@googlegrou
    ps.com...
    Przyszedł czas na jesienne porządki w rachunkach bankowych. Namnożyło się
    ich całkiem sporo przez ostatni rok więc postanowiłem część z nich zamknąć.

    Znalazłem dosyć kompletny wzór wniosku o zamknięcie rachunków, na wszelki
    wypadek uzupełniłem go wszystkimi dodatkowymi danymi do braku których bank
    mógłby się przyczepić, wysłałem do kilku banków listem poleconym i czekam...

    Pierwszy odpisał OpenFinance:

    "Pragnę poinformować, iż wypowiedzenie umowy o prowadzenie Konta
    Optymalnego, jakie Pan do nas przesłał jest błędne. W załączniku przesyłam
    druk poprawnego wypowiedzenia takiej umowy."
    -------
    Ja tez mialem przeboje w zamykaniu rachunkow w klonach czarneckiego. Z
    Openem poszlo jakos bezproblemowo natomiast w GO trwalo to kilka miesiecy,
    tlumaczyli sie ze nie dostali listu poleconego oraz, ze mam zablokowany
    kanal telefoniczny, skonczylo sie na reklamacji do centrali Getina przez
    stacjonarna placowke. Po tej reklamacji konta zostaly zamkniete.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1