    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: bank odrzuca wniosek o zamknięcie rachunków
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 25 Sep 2012 19:12:33 +0200

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 02:53:51 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

    > Update: dopytałem w open online co było powodem odrzucenia wniosku o zamknięcie
    rachunków. W odpowiedzi otrzymałem informację, że wypowiedzenie umowy może zostać
    odrzucone jesli nie zawiera danych takich jak: data zawarcia umowy, numer umowy lub
    zostało wysłane na niepoprawnym formularzu.

    > Czyli nawet jeśli zamieszczone zostaną wszystkie dane, ale formularz nie będzie
    openowy wniosek zostanie odrzucony. Ciekawe podejście do realizacji zleceń klienta.

    Innymi słowy, każdy pretekst jest dobry, żeby tylko nie wypuścić z rąk
    klienta.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof