  • Data: 2003-10-09 12:43:58
    Temat: Re: bank sie pomylil - czy bede musial oddac kase??
    Od: "Rafal" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "tan" <t...@b...spamu.o2.pl> napisal w wiadomosci
    news:bm35at$p38$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Sugeruje przeczytac jeszcze raz moja wypowiedz ale uwaznie
    > i ze zrozumieniem.
    >
    > Pozdrawiam:)
    > tan
    >
    > PS. Bez urazy, ale Twoja wypowiedz wskazuje, ze mojej nie
    > przeczytales uwaznie. ;)

    no to sprobujmy jeszcze raz (moze Ty tez przeczytasz przy okazji co
    napisales, a w czym mam watpliwosci) :

    "...W drugim przypadku osoba, ktora przelala Ci pieniadze moze Cie poprosic
    o ich zwrocenie. Nie musisz ich oddawac i bank nie ma prawa Ci ich
    zabrac bez Twojej zgody. Ale osoba, ktora przelala Ci je przez pomylke
    moze Cie o nie "poprosic" przy pomocy sadu. Sprawe taka masz przegrana,
    jezeli nie udowodnisz, ze Ci sie te pieniadze nalezaly. .."

    no to bez urazy .. ale nie podales w jaki to tajemniczy sposob dana osoba
    otrzyma informacje o wlascicielu rachunku ??

    "...
    Zalezy, czy jest to bledne ksiegowanie, czy po prostu ktos sie pomylil
    i przelal te pieniadze na Twoje konto zamiast na inne.

    W pierwszym przypadku moga bez Twojej wiedzy/zgody zrobic korekte.
    Jezeli pieniadze wtedy wydasz to moga Cie o nie scigac przez sady...."

    no to bez urazy jeszcze raz:
    a co jesli blad byl po stronie banku nadajacego a nie odbierajacego ??
    inaczej mowiac zlozyles despozycje albo druk wplaty z prawidlowym kontem a
    panienka z okienka sie walnela, ale pieniazki szly do zupelnie innego banku
    ??