  • Data: 2008-11-10 11:51:13
    Temat: Re: bank zablokowal mi konto
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisal w
    wiadomosci news:4917f0ef$1@news.home.net.pl...

    > Blad. Prawo nakazuje by dzialania komornika byly uznane za prawidlowe az
    > do skutecznego podwazenia przez strone, która bank nie jest. Tak wiec
    > zwrócic sie nalezy do komornika, a nie do mBanku, który prawem jest
    > zmuszony do dzialan zgodnych z decyzjami dysponenta rachunku. Dysponentem
    > jest komornik. To on moze zwolnic srodki spod zajecia.

    ROTFL normalnie - podstawe prawna podasz? Temat wielokrotnie przewijal
    sie na liscie i jesli nie jest to rachunek zwiazany z prowadzona
    dzialalnoscia gospodarcza, to bank na wniosek posiadacza ma obowiazek
    wyplacic kwote wolna od zajecia na podstawie ustawy prawo bankowe, tak samo
    jak i pracodawca kwote wolna od zajecia na podstawie ustawy art. 87 § 1
    k.p. Wola komornika wiele do tego nie ma, bo gdyby miala to wiele osób by z
    glodu zdechlo i na rozpatrzenie sprzeciwu przeciwegzekucyjnego by nie
    doczekali.