  • Data: 2008-11-10 15:15:23
    Temat: Re: bank zablokowal mi konto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    > W każdym razie do rozliczeń z US najlepiej korzystać z konta, z którego
    > się na codzień NIE korzysta = nie ma tam żadnej kasy. W razie zajęcia
    > (jeżeli ktoś chce się uchylać od placenia) to bank nie będzie mógł
    > wykonać tytułu...

    Musi to być konto w innym banku - zasada jest taka, że nawet jak
    komornik zajmie jakieś konto (o podanym numerze), to zazwyczaj nakazuje
    zająć również inne rachunki w tym banku, co jest skuteczne pomimo
    niewskazania numerów rachunków.

    W przypadku działalności gospodarczej ukrycie tego konta przed US
    jest na tyle trudne, że z każdego konta musimy się spowiadać na NIP-1,
    aczkolwiek brak tego to jest niewielkie wykroczenie, przedawniające się
    po roku.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz