  • Data: 2008-11-14 11:17:16
    Temat: Re: bank zablokowal mi konto
    Od: "regis" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat listy odbieram i nie wnikajmy juz dlaczego tak sie stalo, ze
    wczesniej tej sprawy nie zalatwilam, nie miejsce tu na roztrzasanie.
    W kazdym razie UM wysyla takie listy do 3 glownych bankow, zeby zablokowac
    rachunek. Nie miesza w to ZUSu ani US
    Te banki to WBK, BRE i PKO
    A Ty Olg. podaruj sobie te zlosliwosci bo akurat ja sie nie uchylam od
    placenia skoro zawinilam i te mandaty te zaplace. Chodzi mi tylko o sam fakt
    w jaki urzad i bank podchodzi do sprawy. Konto glowne jest w tej chwili juz
    na + a na rachunku oszczednosciowym jest dalej minus, ktorego bank mi zdjac
    nie chce,a prawa do tego nie ma.