  • Data: 2009-11-16 18:03:16
    Temat: Re: banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> wrote in message
    news:395f.00000100.4b01721a@newsgate.onet.pl...

    > Podobnie Polbank: CHF ani GBP ani CZK nie prowadzi
    > Podobnie ING: nie prowadzi CHF ani CZK

    > zapytam: czy wszystkie 5 walut: GBP, CHF, CZK, USD, EUR?

    > Allianz ma 5 walut; PLN, CHF, GBP, USD, EUR, brak CZK
    > nie wiem jak z gotówką, ale napewno rachunki prowadzi

    Z poczatku jak startowal, byly tylko rachunki w PLN, teraz widze w tabeli
    dla indywidualnych waluty, ale lokaty walutowe nie wyrozniaja sie na tle
    rynku, ale moze i nie sa najnizsze. Ciekawe czy trzeba miec rachunek w PLN,
    zeby zakladac lokaty walutowe? Jak jest z obsluga kasowa, bo chyba
    generalnie placowek jest bardzo malo i nie mozna tego porownywac do np.
    Aliora.