  • Data: 2007-06-18 08:48:59
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmien bank....
    > Nie napisalas gdzie pracujesz, dopiero w kolejnych postach wychodzi ze mowa
    > o Norwegii - wobec czego idz do NORDEA Bank... spytaj tez w PKO BP -
    > przynajmniej w przypadu dochodow z Uk nie robia ZADNYCH problemow

    Nordea bank chce 40% wkladu wasnego nawet jak sie ma u nich konto,
    PKO BP odmowil bo nie mam rodziny jestem za mloda i pracuje za granica
    PKO SA odmowil nawet pozyczki hipotecznej 40tys zl
    Deutsche bank odmowil i chce wkladu wlasnego 20%, nie wiem czy z wkladem by
    przyznal
    Dombank odmowil
    Fortis chce miec umowe przedwstepna podpisana a nie moge ryzykowac i wplacac
    10tys zadatku jak nie mam promesy banku
    dluugo by tak wymieniac..
    millenium i reszta chca 20-40% wkladu wlasnego..
    Norge nie jest w UE moze to jest problemem...