eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat Euronetu "ukradł" mi gotówkęRe: bankomat Euronetu "ukradł" mi gotówkę
  • Data: 2003-09-28 13:24:31
    Temat: Re: bankomat Euronetu "ukradł" mi gotówkę
    Od: Panda <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 28 Sep 2003 14:21:56 +0200, Jakub Wojnarowicz
    <k...@N...cisn.pl> napisał(a):

    >
    >Pytania:
    >- Jakie są szanse odzyskania pieniędzy ?
    >- Czy można przyspieszyć cały proces ?
    >- Czy istnieje jakaś "wyższa instancja" do której mogę zgłosić sprawę w
    >przypadku niesatysfakcjonującego mnie rozpatrzenia reklamacji ?

    Przerabiałem to już 3 czy 4 razy. Tylko raz dzwoniłem
    bezpośrednio do mBanku :(, potem to już od razu do
    operatora Euronetu - numer masz na bankomacie. Nie wiem jak
    on to robił, ale sprawdzał od siebie czy faktycznie miał
    miejsce błąd wypłaty. Potem było coś takiego "sami
    poinformujemy bank żeby odblokował" i faktycznie w ciągu
    kilku godzin (!) gotówka wracała na konto. Aha, był jeszcze
    telefon od mLinki że zdjęli blokadę. I tu mi się Euronet
    podoba :))
    Ukłony - Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1