eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat mnie oszukal... :(Re: bankomat mnie oszukal... :(
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c60mvf$gh8$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    Subject: Re: bankomat mnie oszukal... :(
    Date: Fri, 23 Apr 2004 18:33:38 +0200
    Lines: 55
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1082737849 62.121.95.45 (23 Apr 2004 18:30:49 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:295339
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:
    >
    >>> Klientowi nie naleza sie przez ten czas odsetki umowne, a zamiast
    >>> nich naleza sie ustawowe.
    >>
    >> Masz rację. Tym bardziej, że w sprawie nie pojawia się żaden trzeci
    >> podmiot. Nie wiem natomiast, czy da się to w praktyce wyegzekwować
    >> na drodze "pokojowej"? :)
    >
    > Przy malej kwocie? Klient da sobie spokoj, a jesli nie to pewnie oni
    > dla swietego spokoju to recznie zrobia.

    Który bank?

    > Przy wiekszej kwocie? Watpie by taka sytuacja wystapila w zwiazku
    > z bankomatami.

    Niekoniecznie różnica w kwocie wypłaty. Ale skoro już teoretycznie rozważamy
    tę sprawę... możliwe jest, żeby bankomat nie wypłacił gotówki w ogóle, a
    obciążył konto posiadacza.
    Przy blokadzie kilku tysięcy PLN na trzy miesiące - wq****łbym się potężnie.

    > W innym przypadku? Nie sprawdzalem, poza jedna
    > sytuacja, w ktorej bank pop* przelew, byli bardzo chetni do pokrycia
    > moich kosztow (karnych odsetek i kar umownych) - ale zadnych nie
    > ponioslem i nie chcialo mi sie w to wnikac.

    Zachowali się ok. Który to bank?

    >> No i od razu chce się zapytać, co w sytuacji kiedy za wadliwą pracę
    >> bankomatu odpowiada inna instytucja.
    >
    > Co za roznica? Klient ma umowe z bankiem a nie z jakas inna
    > instytucja.

    To właśnie napisałem linijkę niżej.
    A różnica jest o tyle, że bank nie może sobie tego sam wyjaśnić, tylko musi
    iść do innego banku albo do organizacji płatniczej.

    >> Klienta to nie powinno interesować, bo umowę ma ze swoim bankiem.
    >> Ale chyba każdy bank w regulaminie chroni tyłek poprzez wyłączenie
    >> swojej odpowiedzialności (ja bym przynajmniej tak zrobił).
    >
    > Z tym ze tego nie da sie zrobic, na szczescie.

    No to dobra nasza ;)


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1