eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat mnie oszukal... :(Re: bankomat mnie oszukal... :(
  • Data: 2004-04-22 14:44:51
    Temat: Re: bankomat mnie oszukal... :(
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:

    >> Klientowi nie naleza sie przez ten czas odsetki umowne, a zamiast
    >> nich naleza sie ustawowe.
    >
    > Masz rację. Tym bardziej, że w sprawie nie pojawia się żaden trzeci podmiot.
    > Nie wiem natomiast, czy da się to w praktyce wyegzekwować na drodze
    > "pokojowej"? :)

    Przy malej kwocie? Klient da sobie spokoj, a jesli nie to pewnie oni
    dla swietego spokoju to recznie zrobia.

    Przy wiekszej kwocie? Watpie by taka sytuacja wystapila w zwiazku
    z bankomatami. W innym przypadku? Nie sprawdzalem, poza jedna sytuacja,
    w ktorej bank pop* przelew, byli bardzo chetni do pokrycia moich
    kosztow (karnych odsetek i kar umownych) - ale zadnych nie ponioslem
    i nie chcialo mi sie w to wnikac.

    > No i od razu chce się zapytać, co w sytuacji kiedy za wadliwą pracę
    > bankomatu odpowiada inna instytucja.

    Co za roznica? Klient ma umowe z bankiem a nie z jakas inna instytucja.

    > Klienta to nie powinno interesować, bo umowę ma ze swoim bankiem. Ale chyba
    > każdy bank w regulaminie chroni tyłek poprzez wyłączenie swojej
    > odpowiedzialności (ja bym przynajmniej tak zrobił).

    Z tym ze tego nie da sie zrobic, na szczescie.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1