eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat mnie oszukal... :(Re: bankomat mnie oszukal... :(
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c60mvf$gh8$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    Subject: Re: bankomat mnie oszukal... :(
    Date: Mon, 26 Apr 2004 18:26:16 +0200
    Lines: 68
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1082996616 62.121.95.45 (26 Apr 2004 18:23:36 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:295781
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:
    >
    >>> Przy malej kwocie? Klient da sobie spokoj, a jesli nie to pewnie oni
    >>> dla swietego spokoju to recznie zrobia.
    >>
    >> Który bank?
    >
    > Pewnie kazdy? Zadnego konkretnego nie mialem na mysli.

    Pytam nie bez kozery - znam taki, który będzie się starał na wszelkie
    sposoby udowodnić że ma rację, kiedy jej nie ma.
    Litościwie przemilczę, który to.

    >> Niekoniecznie różnica w kwocie wypłaty. Ale skoro już teoretycznie
    >> rozważamy tę sprawę... możliwe jest, żeby bankomat nie wypłacił
    >> gotówki w ogóle, a obciążył konto posiadacza.
    >> Przy blokadzie kilku tysięcy PLN na trzy miesiące - wq****łbym się
    >> potężnie.
    >
    > Teoretycznie taka sytuacja jest mozliwa, ale praktycznie malo
    > prawdopodobna - chyba ze klient nie interesuje sie w ogole blokada,
    > ale wtedy tez nie bedzie w ogole o jej istnieniu pewnie wiedzial.

    Nie zrozumieliśmy się :) Miałem na myśli obciążenie konta, co powoduje
    blokadę środków dla klienta, niezależnie od tego co księgowo dzieje się na
    rachunku.
    Zresztą przy reklamacji też jest zwrot, blokada i wyjaśnianie - przynajmniej
    w Fortisie.

    > Zreszta mam wrazenie, ze niewiele (zero?) jest juz bankow blokujacych
    > na 3 miesiace - wiekszosc chyba traktuje brak obciazenia w ciagu
    > paru dni (tygodnia?) jako znak, ze obciazenia nie bedzie nigdy.

    Chyba maksymalnie 14 dni.

    >>> W innym przypadku? Nie sprawdzalem, poza jedna
    >>> sytuacja, w ktorej bank pop* przelew, byli bardzo chetni do pokrycia
    >>> moich kosztow (karnych odsetek i kar umownych) - ale zadnych nie
    >>> ponioslem i nie chcialo mi sie w to wnikac.
    >>
    >> Zachowali się ok. Który to bank?
    >
    > Czy ja wiem czy tak bardzo ok? Ok to jest wtedy gdy zlecone przelewy
    > i wszystkie inne rzeczy sa wykonywane poprawnie, a jesli ktos sie
    > pomyli, to przynajmniej powinien jakos zareagowac na odrzucenie
    > przelewu.

    Pomyłka każdemu się może zdarzyć. Grunt, że reagują jak należy.
    Oczywiście częste pomyłki też nie są wskazane ;)

    > PBK.

    Trafiłeś na myślącą obsługę.

    > Tak czy owak to nie jest dzialalnosc charytatywna, bank m.in. wlasnie
    > na takie rzeczy dostaje prowizje (posrednio) od sprzedawcy, i wlasnie
    > po to ma prowizje od wyplat z bankomatow.

    Pełna zgoda.


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1