eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat - niewypłacona gotówkaRe: bankomat - niewypłacona gotówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Zdzislaw" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankomat - niewypłacona gotówka
    Date: Mon, 16 Jan 2006 20:10:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <dqgr4u$q77$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dqgoao$k9g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: akx62.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1137438686 26855 83.17.27.62 (16 Jan 2006 19:11:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2006 19:11:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0603-1, 2006-01-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375233
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam
    > W sobotę chciałam wypłacić gotówkę w jednym z bankomatów Banku Śląskiego.
    > Włożyłam kartę, wklepałam PIN, podałam kwotę (z potwierdzeniem), którą
    > chcę wypłacić.
    > Bankomat zwrócił kartę, poterktał ;-) i to by było na tyle. Ani pieniędzy
    > ani potwierdzenia. Patrzę na stan konta- pomniejszony o kwotę, którą
    > chciałam wypłacić.
    > Z tego co później zauważyłam - części ludzi wypłacał, a części nie. Jednak
    > nie wszyscy sprawdzali po tej operacji stan konta.
    > Kwota ta nie jest może ogromna, ale też nie jest trywialna. Zadzwoniłam na
    > jedyny numer BSK podany na bankomacie- czyli zastrzeganie kart.
    > Powiedziano mi, że kwota ta powinna mi zostać zwrócona przy rozliczaniu
    > bankomatu (co prawdopodobnie będzie miało miejsce w poniedziałek).
    > Ponieważ akurat wyjechałam na 2 dni, mąż poszedł do banku się dowiedzieć
    > co i jak. Tam go poinformowano, że właściciel karty musi osobiście zgłosić
    > reklamację (mimo, że konto mamy wspólne) i że czas rozpatrywania takiej
    > reklamacji to 3 tygodnie (sic!). Czy bank może to rozpatrywać aż tak
    > długo? W końcu to ich własna sieć bankomatów i czy można liczyć na
    > odszkodowanie za brak możliwości rozporządzania własnymi środkami
    Mialem podobnie pieniedzy nie oddal a srodki na karcie zablokowa
    po tygodniu moze mniej pieniadze mialem odblokowane :) - nigdzie reklamacji
    nie skladalem
    ponoc reklamacja przyspiesza czas reakcji (poszukaj w archiwum grupy)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1