  • Data: 2002-11-12 20:11:24
    Temat: Re: bankomaty
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dam Ci przyklad. W malej miejscowosci jest bankomat. Jedna kobieta -
    > wyksztalcona i szanowana (radna) aby z niego skorzystac musi umowic sie ze
    > swoja kolezanka. Tylko we dwie potrafia bez stresu (prawie bez) obsluzyc
    > ta - zgodzisz sie ze prosta - maszynke.
    > Tylko Tobie wydaje sie ze przeciez wszystko jest oczywiste.

    A dzięki przeprowadzeniu badań nad społecznym...itd, ta pani napewno
    samodzielnie obsłuży bankomat i to z zawiązanymi oczami ?
    Chodziło mi raczej o to, czemu mają służyć takie badania?
    A nie ukrywam, że sformułowanie "społeczne postrzeganie bankomatów" działa
    na mnie zdecydowanie rozweselająco.

    --
    Pozdrawiam