  • Data: 2011-10-05 12:04:00
    Temat: Re: belka
    Od: "Dr. Koop" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-05 10:57, --=olo=-- wrote:
    > Witam
    > Tak mi się kołacze po głowie odnoścnie belki, że przecież to nasze
    > pieniądze lokujemy i od nich już raz zapłaciliśmy podatek i w związku z
    > tym mam pytanie czy nie można się zebrać i coś z tym zrobić?
    >
    > --=olo=--
    Też nie lobię tego podatku ale to, że zapłaciłeś podatek za zarobioną
    kasę i dasz na lokatę i zarobisz 100zł to nieznaczny ze zapłacisz
    podatek od całości tylko od tej 100zł to przecież twój nowy dochód. Gdy
    by nie było tego podatku to dzisiaj zrobił bym takie cudo. zainwestował
    bym 2000zł w mojego pracodawce a ona na koniec miesiąca nie da mi
    wypłaty tylko procent z zysku ;).