    From: Kwik <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczenstwo bankowania przez internet
    Date: Wed, 22 Jun 2005 15:52:03 +0200

    > Token kosztuje 30 zl rocznie i umozliwia realizacje dowolnej liczby
    > przelewow za 0 zl.
    > Dlaczego wolisz hasla jednorazowe ?
    > W mbanku kazdy przelew to 0.5 czy 1 zl .....

    poza mbank 50gr.
    Ale nie o to chodzi. Jak zakladalem oba konta (zakladalem w tym samym
    czasie), to w mbanku byly darmowe. Nie ukrywam - przyzwyczailem sie i
    nie chce mi sie teraz zmienic. Oczywiscie ze token jest lepszy niz hasla
    jednorazowe. Tyle ze jestem studentem, a co za tym idzie - nie mam
    jeszcze rachunkow do placenia, stalych dochodow itd. Wyjezdzam raz w
    roku na wakacje, wracam z kasa, wplacam na konto a potem zuzywam. Przede
    wszystkim place karta, czasem wyplacam z bankomatu (mbank - wszystkie
    wyplaty w sieci wbk i euronetu za darmo, lukas - tylko te w bankomatach
    przy siedzibie banku). Na pewno nie robie 60 przelewow rocznie, zeby
    token zaczal mi sie oplacac. Ot cala historia.

    Kwik