  • Data: 2009-04-07 20:37:16
    Temat: Re: bezpieczeństwo kart zbliżeniowych
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:grg81i$m52$1@inews.gazeta.pl

    > Mnie interesuje, czy sprzedawcy obsługujący terminale z czytnikiem
    > zbliżeniowym są wystarczająco doszkoleni jak taką transakcję przeprowadzić
    > ?

    Mówię/piszę to jako osoba towarzysząca płacącym bezstykowym plastikiem -
    NIE, nie są.

    > ale chodzi mi o to który guzik wciskać...

    A na to pytanie to już ludzie znacznie mądrzejsi ode mnie będą musieli
    odpowiedzieć.

    PS. IMHO ta cała bezstykowa technologia to taka marketingowa zabawka. Co
    stoi na przeszkodzie rozwijać obecne formy płatności. Oglądając np. filmik o
    V-Pay'u można dostrzec, że transakcja jest dokonywana bardzo szybko (chyba,
    że ów transakcje przebiegają tak na potrzeby ww. produkcji) a więc kto ma
    internet w bezstykowych transakcjach?