  • Data: 2011-08-20 07:56:03
    Temat: Re: bezpieczeństwo w bankach internetowych
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przez dłuzszy czas nie korzystałem ze swojego banku internetowego (nazwa
    > nieistotna) i zablokowałem sobie dostęp.
    > NIe pamiętałem też dostępu przez telefon. Zadzwoniłem na ogólnie dostępną
    > linie i powiedziałem, że jestem zapominalski.
    > Po podaniu loginu, pesela , imienia matki i nazwiska panienskiego, chyba
    > też o imię ojca pytal, (tylko telefon się zgadzał z nr podanym
    > wcześniej) - odzyskałem dostęp do konta.
    > czy to nie za łatwo?

    1. Ile przypadkow bylo przejecia konta w ten sposob? Skoro nie bylo lub bylo
    malo to znaczy, ze wytstarczy.
    2. A gdzie masz siedzibe banku internetowego?
    3. Dla banku to nie ma znaczenia tak naprawde, waze bys dokonal wplat na to
    konto, bez wzgledu czy ty to ty czy ktos inny, bo pieniadze wplacone na
    konto i tak naleza do banku.
    Po dodaniu tych punktow wychodzi, ze nie ma znaczenia i jest ok.