  • Data: 2009-05-10 20:33:03
    Temat: Re: bezpłatne bankomaty mbanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:gu7795$52u$1@inews.gazeta.pl

    > Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
    > oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

    Również. A propozycja nacisków na mBank w kwestii reklamacji jest tym
    bardziej słuszna, że euronet nie przejął pod swoją opiekę "cudzych" (tj.
    takich, które postawił sam bank, we własnym imieniu) bankomatów tylko od
    samego początku działalności Aliora na rynku pakował do jego oddziałów
    własne maszynki.