  • Data: 2010-03-08 20:33:09
    Temat: Re: bezprowizyjne wyplaty z ecardu i bzwbk jednoczesnie
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > e-getin plus debetówka, częste wypłaty bzwbk i ecard,
    > i za wszystko gratis? to by mnie urządzało.

    e-getin, prawie dobrze, ale z akcentem na prawie :)
    debetówka używana tylko w bankomatach bez płacenia
    w kasie obciążona jest 5zł haraczem.

    To i tak trochę lepiej od e-konta Lukas który nie ma
    w ogóle bezprowizyjnego ecardu, a karta z 3zł haraczem.

    multibank podobnie, ale bardziej zawikłany. Zamiast darmowego
    prowadzenia jest jakieś kombinowanie z pobieraniem i oddawaniem
    oplaty no i ten zasrany limit zwalniający z opłat za debetówkę