  • Data: 2002-04-08 21:53:30
    Temat: Re: bgż leci w kulki (dlugie)
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, w wiadomości z dnia Sun, 7 Apr 2002 13:39:23 +0200, od "Radek
    G." <r...@w...pl> napisano:

    >dlaczego?
    >otoz w kwietniu czy maju 2001 postanowilem zlikwidowac ten dostepny 500-zl
    >debet. zlozylem zgodnie z sugestia pracownika bgz odpowiednia dyspozycje na
    >pismie i bank wylaczyl mozliwosc pobierania debetu. dostepne mialem 0 zl a
    >nie jak w przypadku debetu 500zl choc na koncie nic nie bylo. wszystko bylo
    >ok. do teraz.

    Wydaje mi się, że zlikwidować to możesz debet ten dobrowolny. A opłaty
    czy "zaległe raty kredytów" mogą sobie ściągać do woli.
    A poza tym to Cię wykiwali. Ja to po kilkunastu ratach i wprowadzeniu
    opłat zdecydowałem się na zabieranie mi prowizji i przelewanie do mB
    właśnie. A z BGŻ się pożegnałem.