  • Data: 2007-11-17 21:06:02
    Temat: Re: bilansowanie w mbanku w k. hipotecznym
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdury Waść pleciesz.

    A niby dlaczegóż?

    Nie wiem jak Ty, ja nie trzymam kasy na nieoprocentowanym koncie.
    Co innego firma, np. handlowa. Codziennie spływa jakaś kasa, więc leży. Na
    moje konto wpływa raz, dwa razy w miesiącu, i dłużej niż dzień czy dwa nie
    pozwalam leżeć.

    Jak ktoś ma luźne kilkadziesiąt tysięcy, nie trzyma tego na koncie.

    --
    igoR