  • Data: 2007-11-17 21:13:02
    Temat: Re: bilansowanie w mbanku w k. hipotecznym
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dopuszczasz, że ktoś może nie mieć "żyłki inwestycyjnej"?
    > Inna opcja: gdzie znajdziesz linię kredytową tak nisko oprocentowaną, i
    > z prowizją płaconą *raz*, a nie *co roku*?

    Jeśli linia kredytowa, to właśnie w mBanku, na biznesowym koncie. Zero
    prowizji za przyznanie, zero opłat za odnowienie i prawie 5% taniej niż na
    eKoncie. Ale to tak przy okazji.
    Karta kredytowa załatwia bieżące potrzeby, a gdyby było coś pilnego, w kilka
    dni można uciec z funduszy czy opchnąć złoto.
    Nie róbmy człowiekowi wody z mózgu: nie znam nikogo, kto biernie patrzy na
    kilkadziesiąt tysięcy na koncie. Musiałby być idiotą.
    Jak wspominałem, co innego kilka tysięcy, bieżące wydatki, pensja, itp, ale
    nie więcej.
    Moim zdaniem poroniony i typowo marketingowy ten pomysł. Dodam, że jak sam
    szukałem kredytu, dopytywałem o to, ale już na wstępie odrzuciło mnie to, że
    nie działa przy kresce w CHF. A swoją drogą i tak mam hipoteczny w PLN, ale w
    innym banku ;)

    --
    igoR