  • Data: 2009-08-24 07:09:09
    Temat: Re: bioton
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    teoretycznie jest to mozliwe i to chyba kazdy gracz GPW by tak chcial...
    - jak juz inni pisali trzeba uwzglednic kolejki itp...
    - a takze teraz patrzysz na wykres historyczny :), a wiec po kazdej takiej
    zmianie widzisz co sie dzialo, no ale nie wiesz co bedzie sie działo, bo
    dobrze moze byc tak ze obserwsujesz kurs i kupisz po 0,3 aby sprzedac po
    0,31 - a tutaj jednak kurs idzie w doł na 0,28 albo idzie w gore na te 0,31
    Ty sprzedajesz akcje a kurs rosnie jeszcze np: na 0,33.