  • Data: 2018-11-20 18:14:23
    Temat: Re: bitcoin
    Od: gosc <t...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@j...org wrote:
    > Ciekawie się robi, i widzę, że znasz się na wszystkim. Jakich problemów? Sprecyzuj.
    Kury się nie niosą? Krowy mleka nie dają? Sygnał GSM w okolicy jest słabszy? Śmiało,
    oświeć nas.

    Ciekawie dla mnie, nieciekawie dla ciebie.
    Program sniffujący może zapisywał zbędne dane lub miał wycieki
    pamięci, nie starczało pamięci na obrobienie danych itp.
    Opróźnianie cache w systemie rozwiązało problem i cel zostałosiągnięty.

    > Bzdura.

    Tutaj poducz się tautologii.

    > Bzdura.

    > Bzdura.

    > Za dużo filmów na youtube się naoglądałeś.

    Nie za dużo.

    > root@presto:~# sshd start
    > sshd re-exec requires execution with an absolute path
    > root@presto:~#

    Przecież nie napiszę ./sshd start
    bo i tak odpiszesz
    -bash: ./sshd: Nie ma takiego pliku ani katalogu
    bo możesz nie mieć sshd w ogóle lub nie mieć we właściwym katalogu.
    Podobnie z free.
    Usuń path lub free i pisz, że nie ma takiego pliku.
    Typowy objaw trollowania.

    > Aha, coś tam czytałeś, większości nie zrozumiałeś. I w dalszym ciągu najmniejszego
    związku z czytaniem cudzych SMSów.

    Podkreśliłem co było celem.
    Nie wiesz co czytałem, nie wiesz co uruchomiłem, nie wiesz czy coś
    zrozumiałem, sam nie rozumiesz co się do ciebie pisze.

    Dobrej nocki życzę trolliku:
    https://www.youtube.com/watch?v=sCwBDIEexqo