  • Data: 2018-11-20 18:28:52
    Temat: Re: bitcoin
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, November 21, 2018 at 2:14:31 AM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    Sprecyzuj. Kury się nie niosą? Krowy mleka nie dają? Sygnał GSM w okolicy jest
    słabszy? Śmiało, oświeć nas.

    > Ciekawie dla mnie, nieciekawie dla ciebie.
    > Program sniffujący może zapisywał zbędne dane lub miał wycieki
    > pamięci, nie starczało pamięci na obrobienie danych itp.

    Kolego, błądzisz.

    Pisanie do drop_caches wyczyści cache jądra, i tylko jądra. Nic tu nie mają znaczenia
    jakiekolwiek wycieki w userspace (w "programach"), bo o tych jądro nie ma pojęcia.

    > Opróźnianie cache w systemie rozwiązało problem i cel zostałosiągnięty.

    Bzdura.

    > Tutaj poducz się tautologii.

    > Nie za dużo.

    > Przecież nie napiszę ./sshd start
    > bo i tak odpiszesz
    > -bash: ./sshd: Nie ma takiego pliku ani katalogu
    > bo możesz nie mieć sshd w ogóle lub nie mieć we właściwym katalogu.
    > Podobnie z free.
    > Usuń path lub free i pisz, że nie ma takiego pliku.
    > Typowy objaw trollowania.

    Że tak powiem, shit hits the fan. Zdarza się.
    Ale ty dalej uparcie rzucasz w stronę wentylatora.

    I dalej żadnego związku z czytaniem cudzych SMSów.