  • Data: 2011-05-26 08:37:35
    Temat: Re: bitcoin - nowa internetowa waluta peer2peer
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.05.2011 09:23, Jarek Andrzejewski wrote:

    > i?
    > Przecież teraz np. ceny komputerów i elektroniki podlegają ciągłej
    > deflacji. Czy to powstrzymuje ludzi przed ich zakupami?

    Nie mialem akurat na mysli deflacyjnego wstrzymywania sie ludzi przed
    zakupami.

    Komputery tanieja, bo "wlasciciel fabryki" musi caly czas glowkowac
    (wprowadzac innowacje), co by tu zrobic, zeby jego kapital pracowal na
    siebie.
    Gdy bedzie tak, ze ten sam kapital pracuje na siebie czy sie stoi, czy
    sie lezy, to moze sie okazac, ze nie ma sensu zarzadzac fabryka, skoro
    bogatszym sie staje i bez pracy.

    (...)

    > Deflacja
    > skłania do oszczędzania, a inflacja nie. Ja uważam, że oszczędzanie
    > jest lepsze niż życie z dnia na dzień.

    Inflacja bardziej sklania do inwestowania, niz inflacja.

    Jak ze wszystkim, "to zalezy" :|

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org