  • Data: 2011-05-26 08:53:46
    Temat: Re: bitcoin - nowa internetowa waluta peer2peer
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-25, george <g...@v...pl> wrote:

    [...]

    > jest 11BC i niewiadoma ilosc dolarów/eur.. czego tam mu dali. Gdyby sie
    > uparł i chciał w jednej transzy i tylko BC nic ten scenariusz nie da. "Okno"
    > systemu jest za wąskie.

    Ale to już gdybologia. Wszystko jest kwestią ceny, to po pierwsze, po drugie
    to był przykład bardzo uproszczony, żeby pokazać adwersarzowi, że niekoniecznie
    musi istnieć tyle BC, ile on zakłada. Znacznie realniejsze jest, że te 20-21 mln
    będzie w rękach dużej liczby ludzi i obrót BC będzie bardziej swobodny. Szansa
    że jedna osoba skupi procentowo tak znaczną ilość BC jest IMHO niewielka.

    A i "upieranie się" i jednej transzy jest nielogiczne bo w alternatywie ma:
    "to pan nie dostaniesz nic i co mi pan zrobisz".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl