    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bitcoin - nowa internetowa waluta peer2peer
    Date: Fri, 27 May 2011 13:47:58 +0200
    <8...@4...com>
    <9...@m...uni-berlin.de>

    On Fri, 27 May 2011 12:40:01 +0200, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...wpkg.org> wrote:

    >Zreszta to takie filozofowanie, bo zaden kraj nie trzyma sie standartu
    >zlota.

    eeee, co to jest 40 lat bez wymienialności wobec paru tysięcy, kiedy
    złoto i zrebro były bezpośrednio pieniądzem.

    >Trend podobny.

    popyt trochę wzrósł, ale czy spadek w jednej walucie i wzrost o ćwierć
    - w drugiej to "podobny trend"?

    >Nalezaloby to porownac do kursu walut.

    ależ właśnie porównałem. Kurs dwóch walut wobec jednego, uniwersalnego
    dobra.

    >Akurat spadek kursu dolara robi Stanom lepiej niz gorzej.

    Powiedz to Amerykanom na stacji benzynowej, w sklepie spożywczym i
    przy kupowaniu ubrań.

    >Spekulacje wynaleziono nie dzis.

    Inflację też nie. Ale zawsze kończy się tak samo źle dla obywateli
    posługujących się daną walutą.