  • Data: 2009-03-09 08:06:52
    Temat: Re: biuro maklerskie- jkaie polecacie?
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mech <mech^no..spam^@vp.pl> napisał(a):

    > jesli to jednorazowa transakcja a nie rachunek to aktywnego handlu, to
    > mysle, ze emakler bedzie najlepszy (0 opłat). Szczegolnie, jesli znajoma ma
    > juz konto w mbanku.

    Jeżeli jednak planowane jest 'trzymanie akcji' to zwracam uwagę na zapis na
    stronach mBanku:

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/emakler/
    #tabs=5

    "Uwaga: W przypadku kiedy na rachunku przez okres pełnego 1 roku
    kalendarzowego nie zostanie dokonana żadna transakcja, DI BRE pobierze opłatę
    w wysokości 30 zł. Opłata ta w danym roku może nie zostać pobrana jeśli mBank
    wspólnie z DI BRE postanowią o odstąpieniu od niej. Decyzją mBanku i DI BRE
    pierwsza opłata może zostać pobrana najwcześniej w styczniu 2007 roku."