  • Data: 2023-10-10 14:47:29
    Temat: Re: blik Ździsiek und Rysiek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Oct 2023 13:36:42 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:1bxilk4hw2llu.4ayjiu0grfwk.dlg@40tude.net>

    > kupię, ustawię 8ooo funtów ale chyba nie ma limitu lub jest 25 tys
    > funtów. Wiem ze kolega kupił samochód kartą za 18ooo funtów.

    Nowe, uzywane?

    > Trzeba kupic karta za wszelka cena bo łatwiej odzyskac pieniadze
    > od dealera jesli doszło do przestepstwa wokół samochodu.

    > odchodzi sie jak nie chce kartą i on nie sprzedał jego strata

    Moze i tak, ale dawniej prowizje były 2-3%, i ja dealera rozumiem, ze
    przy nowym aucie wolalby tego bankowi nie płacic. Bo sam ma niedużą
    prowizję.

    Teraz w EU prowizje mniejsze ...

    https://www.creditkarma.com/auto/i/can-you-buy-car-w
    ith-credit-card

    A w USA, a moze i w EU, jeszcze taka sprawa, ze mało kto kupuje (nowe)
    auto za "gotówke", czyli za posiadane pieniądze - zazwyczaj i tak na
    kredyt. To dealer załatwi, procenty mniejsze niz od KK..

    > no własnie po co sie dzielic z visą :)

    J.