eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibpeh i sezammaxRe: bpeh i sezammax
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Darek G" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bpeh i sezammax
    Date: Mon, 16 Jan 2006 08:34:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <dqflrf$1rb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ohmmmrm6uew7$.1c5gb3mbwx5j8$.dlg@40tude.net>
    <dqea90$bnq$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqeert$5jv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpv18.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137400495 1899 172.20.26.240 (16 Jan 2006 08:34:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2006 08:34:55 +0000 (UTC)
    X-User: darek12345
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: cpv18.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375178
    [ ukryj nagłówki ]



    > > Ale już to, że konsultantka na infolinii nie umie odpowiedzieć na Twoje
    > > pytania świadczy o tym banku nie sądzisz? :)
    >
    > Świadczy o konsultantce. Po za tym na wszelkiego rodzaju infoliniach mają
    > gotowe zestawy odpowiedzi - kują na blachę - a jak trafia się pytanie
    spoza
    > listy....

    Świadczy to o konsultantce, ale również (a może przede wszystkim) o banku. A
    ten bank (BPH) często jest mało poważny w stosunku do klienta. Zresztą jak w
    wielu dzisiejszych firmach (np. TPSA) ma rozbudowane działy marketingu, a już
    o obsługę klienta to za bardzo nie dba.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1