eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibph -historia za dany dzienRe: bph -historia za dany dzien
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bph -historia za dany dzien
    Date: Fri, 25 Mar 2005 22:01:58 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <d21u7s$bih$1@inews.gazeta.pl>
    References: <42433aeb$1@news.vogel.pl> <e...@4...com>
    <d20vh5$2kc$1@inews.gazeta.pl> <d21na1$62c$1@korweta.task.gda.pl>
    <d21ntf$en1$1@inews.gazeta.pl> <d21sof$g7m$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1111784508 11857 80.55.241.182 (25 Mar 2005 21:01:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2005 21:01:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d21sof$g7m$1@korweta.task.gda.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341585
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Adam S. napisał:
    >>Chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle. Dokladnie to samo dotyczy niestety
    >>Twojego poczucia humoru.
    >
    > Moze dlatego, że nigdzie nie zauważyłem smileya :)

    Bo ja uwielbiam opowiadac dowcipy z kamienna twarza.

    >>>informuje na stronie portalu w aktualnościach.
    >>
    >>Na stronie logowania zadnych komunikatow nie zauwazylem, a tam jest IMHO
    >>miejsce na takie komunikaty.
    >
    > Bank jest częścią dużej korporacji a te zawsze niechętnie przyznawały się do
    > wpadek nawet tak drobnych jak ta. Poza tym na stronie logowania bank nigdy
    > nie zamieszczał komunikatów.
    > Od początku funkcjowania nowej strony, informacje o zmianach w systemie
    > pojawiały się tylko na stronie portalu i wystarczy odrobina dobrej woli ,
    > żeby do nich dotrzeć i je czytać .

    Widzisz, dla mnie jedyna sensowna strona dla takich komunikatow jest
    strona logowania, bo na nia wchodze zawsze, gdy chce cos w banku zrobic.
    Na strone banku jako takiego nie wchodze, bo mnie ona w ogole nie
    interesuje. A juz na pewno nie bede marnowal czasu, zeby przed kazdym
    zalogowaniem orac serwis korporacyjny, czy jakis mlotek nie ukryl gdzies
    jakiejs informacji o problemach.

    > Jeżeli jej nie ma to nawet informacje na
    > stronie logowania by nie pomogły , zwłaszcza że są ludzie /nie piszę o
    > Tobie/ , którzy nawet gdyby im coś napisać dużą czcionką toby tego nie
    > przeczytali/zauważyli.

    To juz jest problem tych ludzi.

    >>Mam to gdzies. Gdyby to byly sporadyczne przypadki, to bym slowa nie
    >>powiedzial. Ale ten system jest na skraju zalamania caly czas. Prawde
    >>mowiac, to cud ze jeszcze w ogole cokolwiek w nim dziala.
    >
    > Podejrzewam, że wolisz widzieć szklankę zawsze w połowie pustą

    Zle podejrzewasz. Na Inteligo zlego slowa nie powiem, choc zdarzalo sie
    im rabnac z hukiem. Ale tam z reguly i definicji wszystko dziala tak jak
    powinno. Tak samo mam malo zastrzezen do Millenetu. Wlasciwie jedyne to
    bardzo marne bezpieczenstwo (praktycznie na poziomie Sezama).

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1