  • Data: 2006-04-25 15:56:52
    Temat: Re: bph - zablokowali karte i dziwy sie dzieja
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Apr 2006 19:45:31 +0200, "JerzyR"
    <n...@d...pl> wrote:

    >Podobnie jak ponizej w Inteligo dostałem telefon od panienki z banku BPH, ze
    >zablokowai mi karte z powody nieautoryzowaej transakcji (ponoc skopiowano mi
    >pasek i syatem to wychwycił!!). Nową maja mi wyslac i mam sie zglosic po
    >nowy PIN do banku.
    Spytalem w BPH (przez opcje zglaszanie problemow) dlaczego stacja
    neste kazala mi sie kontaktowac z wydawca karty zamiast autoryzowac
    transakcje i otrzymalem odpowiedz:

    "W dniu 23/04/2006 w godzinach popołudniowych wystąpiły problemy w
    łączności pomiędzy systemem Mastercard a Bankiem.
    W odpowiedzi na zapytania autoryzacyjne dla danej transakcji ze strony
    Banku BPH S.A. wysyłana była zgoda na jej dokonanie /w tym celu kwota
    była blokowana/, po czym system Mastercard nie otrzymywał odpowiedzi.
    Blokady powstałe w związku z powyższym brakiem łączności zostaną
    usunięte automatycznie.

    Serdecznie przepraszamy za niedogodności w związku z zaistniałą
    sytuacją powstałe."

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl