eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak cennika uslugRe: brak cennika uslug
  • Data: 2005-03-03 18:40:19
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "K.K." <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    news:d0767k$jdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,25828
    46.html
    > teoretycznie nie o bankach ale ;-) okazalo sie ze po udowodnieniu przez
    > klienta - nie otrzymania cennika swiadconych uslug, tpsa przegrala spory
    > proces; jesli dobrze zruzumialem informacje, sprawe mozna rozciagnac na
    > banki i niedostarczania przez nie jako standard - cennikow swiadczenia
    > uslug, zazawyczaj coraz wyzszych
    > co wy na to ?
    >
    >

    Można, ale powodem do roszczeń może być brak cennika przy zawieraniu umowy
    rachunku (art.54 ustawy Prawo Bankowe), lub później w przypadku braku
    cennika w miejscu, w którym przeprowadza się czynności bankowe (art. 111
    ustawy Prawo Bankowe). Tym samym 'standard' jest w zgodzie w wymogami
    stawianymi przez prawo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1