eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak cennika uslugRe: brak cennika uslug
  • Data: 2005-03-04 00:08:40
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 3 Mar 2005 19:58:03 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Najciekawsze sa zapisy, ze list wyslany do klienta uwaza sie za dostarczony
    >3 dni po nadaniu ;)

    Troszkę podobna klauzula niedozwolona:

    30 września 2002 Sygn. akt XVII Amc 47/01
    Pozwana: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w Warszawie

    "W przypadku, gdy posiadacz rachunku zobowiązał się do odbierania
    korespondencji i wyciągów w Oddziale PKO - bp, korespondencję nie
    odebraną przez 30 dni uznaje się za doręczoną"
    29 listopada 2002

    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.03.05 08:07 666

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1