eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak cennika uslugRe: brak cennika uslug
  • Data: 2005-03-03 21:45:09
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    K.K. napisał(a):
    > Można, ale powodem do roszczeń może być brak cennika przy zawieraniu
    > umowy rachunku (art.54 ustawy Prawo Bankowe), lub później w przypadku
    > braku cennika w miejscu, w którym przeprowadza się czynności bankowe
    > (art. 111 ustawy Prawo Bankowe). Tym samym 'standard' jest w zgodzie w
    > wymogami stawianymi przez prawo.

    Zapominasz o przepisach kodeksu cywilnego o stosowaniu wzorców umowy
    (regulaminów). Prawo bankowe nie wyłącza ich stosowania, a jedynie
    wprowadza dodatkowe wymogi (np. ten z art.111).

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1