eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibrak dostępu do kasyRe: brak dostępu do kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak dostępu do kasy
    Date: Mon, 30 Jun 2003 21:00:20 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <bdq26k$pl2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <0t3f004049i71cfn3e8%sal@virgin.gazeta.pl>
    <bdpli5$4ev$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd179.opole.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057000469 26274 213.76.7.179 (30 Jun 2003 19:14:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jun 2003 19:14:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248719
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bdpli5$4ev$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > > E tam. Ciesz się. W PEKAO miałbyś je do dyspozycji dopiero po
    północy. A
    > jak
    > > zaksięgują Ci coś w piątek popołudniu, to w bankomacie środki
    dostępne
    > > dopiero w poniedziałek rano...
    > >
    >
    > albo i jeszcze później, kasa wpłacona w piątek, w bankomacie może już
    będzie
    > w poniedziałek, a płacąc kartą ma się jeszcze problemy we wtorek - bo
    jest
    > "brak środków"
    >
    > Ludzie !!! zmieńcie bank na normalny !!!
    > pozdr
    > david z kontem w mBanku :)))

    Ale w końcu nikt nie odpowiedział na konkretnie postawione pytanie.
    A dzieje się tak dlatego, że nie wszystkie banki (z różnych powodów)
    natychmiast udostępniają środki już zaksięgowane. W niektórych trzeba
    poczekać na ich udostępnienie. To po pierwsze. Po drugie: LukasBank ani
    nie ma swoich bankomatów, ani sam nie obsługuje swoich kart. Jego karty
    są obsługiwane przez BZ WBK, w którego bankomatach wypłata jest
    bezprowizyjna, a ponadto ma umowę z Euronetem na bezprowizyjne wypłaty.
    Z tego względu (obsługa kart przez centrum innego banku) informacja o
    operacjach kartowych i saldach jest okresowo wymieniana na linii
    LukasBank<->BZ WBK i stąd wynika opóźnienie w możliwości podjęcia
    zaksięgowanych (i już dostępnych - ale w oddziale banku) środków.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl
    j...@a...net.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1