  • Data: 2007-11-16 00:01:03
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a329ca42-ed91-41d8-af4f-77d040e979d9@e1g2000hsh
    .googlegroups.com...

    > Wicie, rozumicie, demokrcja tez....
    > W Korei Polnocnej zapene rowniez maja obecnie jakies banki.

    A co to ma do sprawy?

    > W Polsce dochodzi tego samego dnia, w obrebie roznych bankow.
    > Niezaleznie czy z darmowego czy z platnego konta.

    A ile przelew kosztuje?
    Ile przelewow wykonujesz miesiecznie i ile cie to kosztuje?

    > W obrebie tego samego banku czesto trwa to kilka minut.

    Jak wspomnialem w UK jesli przelewasz pieniadze na w obrebie tego samego
    banku, sa dostepne na drugim konice w momencie nacisniecia "wyslij" na swoim
    koncie.

    > Tak wiec moze by tak banki w GB dogonily polski system bankowosci
    > elektronicznej, zeby mozna bylo zaczac oceniac koszty utrzymania kont,
    > jesli w GB przez 2 dni przetrzymuje sie "w drodze" cudza gotowke
    > nienaliczajac oprocentowania.

    Raz jeszcze napisze:
    Ile cie kosztuje blyskawuiczny przelew, ile razy z tego korzystasz, czy
    naprawde jest wart swojej ceny?
    Podaj przyklad wykonania takiego przelewu, ze musi dojsc do niego w ciagu
    kilku minut i dlaczego nie mozna go zrobic za darmo idac do banku do ktorego
    przelewasz?

    > TO sa potezne kwoty, ktore finansuja "darmowe" konta w GB.

    Ale dzieki temu, ja nic nie place za konto, ty jak sadze placisz ok 120zl
    rocznie - warto?
    Warto wydac ok 120 rocznie by przelew doszedl do adresata po kilku
    minutach - zwlaszcza, ze jak sadze kilkarazy na miesiac mijasz siedzibe
    swojego i adresata banku....