  • Data: 2007-11-16 04:48:15
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    swen <n...@n...com> wrote:
    > Ale dzieki temu, ja nic nie place za konto, ty jak sadze placisz ok
    > 120zl rocznie - warto? Warto wydac ok 120 rocznie by przelew doszedl
    > do adresata po kilku minutach - zwlaszcza, ze jak sadze kilkarazy na
    > miesiac mijasz siedzibe swojego i adresata banku....

    Ja bym wolał płacić nawet 500 zł rocznie za konto jakby przelew na
    dowolne konto w dowolnym banku dochodził w 5 minut, 7 dni w tygodniu,
    24h. To dużo korzystniejsza propozycja niż darmowe konta, darmowe
    przelewy i czas dostarcznia 3 dni, bo to czekanie na dojście kosztuje
    mnie więcej. I nie chodzi mi o żadne śmieszne odsetki, ale o mój czas,
    jak szybko mogę pozałatwiać różne sprawy, zauważ że ja akurat dużo
    więcej płatności mam takich że płace przed dostaniem tego za co płacę, i
    póki nie dojdzie to tego nie mam.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/