  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <fhd2aj$sh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fheosf$7p6$2@news.onet.pl>
    <fhf0rs$8os$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <2rE_i.41009$Eq.7128@newsfe3-gui.ntli.net> <fhf4aa$5tc$3@news.onet.pl>
    <nFE_i.6429$dN2.2394@newsfe6-gui.ntli.net>
    <1...@o...googlegroups.com>
    <VAK_i.6554$dN2.5717@newsfe6-gui.ntli.net>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <360%i.5209$1x.1033@newsfe4-win.ntli.net>
    <uyuhij8okcri.13wbclvaeq03f$.dlg@40tude.net>
    <v%4%i.28102$%j2.27848@newsfe2-win.ntli.net>
    <1w11maldqgtg8$.13uqfp4i0e8mh.dlg@40tude.net>
    <Z4o%i.40704$T8.728@newsfe5-win.ntli.net>
    Date: Fri, 16 Nov 2007 22:54:47 +0100

    On Fri, 16 Nov 2007 21:38:01 GMT, swen wrote:

    > Juz ci napisalem, ze czasem bedac przy okazji w miescie zajde do banku. Boze
    > czy tobie trzeba jak dzicku w przedszkolu tlumaczyc? Nie dziwne wiec, ze
    > dajesz sie doic jak krowka skoro masz takie podejscie. No coz, jak widac
    > stac cie na taki gest... mnie nie stac, ja za biedny jestem by doplacac do
    > swoich pieniedzy i sponsorowac banki.

    Najpierw piszesz, że lubisz iść na spacerek do banku, teraz, że to tylko
    przy okazji. Ustal jakąś jedną wersję, bo zaczynasz się plątać.

    Przy okazji skoro twierdzisz, że daję się doić jak krówka to napisz mi ile
    płacę miesięcznie/rocznie za usługi bankowe. Bo jak rozumiem masz jakąś
    wiedzę na ten temat.

    > Aha, czyli majac konto w banku A moge za darmo korzystac z bankomatu banku
    > B, C, D, E?
    > Tlumacze:
    > za litery A, B, C, D, E podstaw sobie pierwsze piec bankow w Polsce ktore
    > przyjda ci na mysl.
    > np. A moze byc PKO, B BPH itp.
    > Jesli masz problem ze zrozumieniem, napisz postaram sie jasniej objasnic.
    > Ok?

    A dlaczego mam podstawić jakieś banki a nie firmy, które bankami nie są?

    I najlepiej postaraj się pisać w języku polskim a nie jakimś tylko go
    przypominającym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki