  • Date: Thu, 09 Oct 2003 21:09:44 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bzwbk albo cudowne rozmnozenie deficytu [dlugie]

    Dnia 03-10-09 19:26, Użytkownik MSZ napisał:

    > Ba, nawet sobie zaczęli doliczać to i owo, na minusie oczywiście. W
    > przyzwoitym banku po pierwszej takiej kombinacji ktoś by się sprawą
    > zainteresował, ale nie u orłów bankowości. Dopiero jak sobie to poleżało
    > ze dwa lata, ktos postanowił koszt bajzlu przerzucić na klienta i
    > zażądać ode mnie stówy.

    to chyba się u nich coś zmieniło, mnie dziś zawiadomili już o debecie
    *0,26 USD* i braku opłaty *0,39 zł*. Poniżej pozwalam sobie przedstawić
    pisemko, jakie wygenerował automat WBKu (BZ). Smaczku całej sprawie
    dodaje fakt zamknięcia tego konta już ponad dwa miesiące temu.

    Bank Zachodni WBK S.A.
    CENTRUM KREDYTOWE

    Szanowny Pan/Szanowna Pani xxxxxxxxxxxxxxxxx
    konto osobiste nr xxxxxxxxxxxxxxxx
    Bank Zachodni WBK S.A. od początku swojej działalności dąży do
    podnoszenia jakości oferowanych usług, łącząc jednocześnie tradycyjne
    wzorce z nowoczesnymi technologiami. Z tym większą satysfakcją,
    chciałbym Pana/Panią zaprosić do dalszego korzystania z konta osobistego
    nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Pozwolę sobie przypomnieć, że w ramach konta
    osobistego, oferujemy również szereg dodatkowych usług, aby zapewnić
    Panu/Pani łatwy, szybki i wygodny dostęp do swoich środków. Tak więc za
    pośrednictwem internetu, telefonu, SMS lub usługi WAP może dokonać
    Pan/Pani dowolnych operacji z konta osobistego, co z całą pewnością
    pozwoli zaoszczędzić Panu/Pani wiele cennego czasu. Dodatkowo za pomocą
    kart wydawanych do rachunku i licznej sieci bankomatów BZ WBK swobodnie
    i bez dodatkowych kosztów, w każdej chwili może Pan/Pani wypłacić swoje
    pieniądze. Oferujemy również dla klientów, którzy w ciągu ostatnich 6
    miesięcy systematycznie dokonywali wpłat, kredyt gotówkowy lub limit
    kredytowy bez konieczności przedstawiania dodatkowego zabezpieczenia.
    Jestem przekonany, że dalsze korzystanie z konta osobistego przyniesie
    Panu/Pani wiele zadowolenia i satysfakcji.
    Dlatego proszę Pana/Panią o podjęcie decyzji w sprawie dalszego
    posiadania konta osobistego. Z ostatnio przeprowadzonej analizy wynika
    bowiem, że na rachunku o nr xxxxxxxxxxxxxxxxx odnotowano nieznaczne
    przekroczenie dostępnych środków, które aktualnie wynosi 0,26 USD, a
    opłata związana z prowadzeniem rachunku w kwocie 0,39 zł nie została
    uiszczona.
    Jeśli zdecyduje się Pan/Pani na utrzymanie konta osobistego proszę o
    skontaktowanie się do dnia xxxxxxxx z BZ WBK S.A. xxxxxxxxxx nr telefonu
    xxxxxxxxxxxx w celu uiszczenia wyżej wymienionej kwoty wraz z opłatą za
    prowadzenie konta i zadeklarowanie miesięcznych wpłat na rachunek.
    Brak kontaktu z Oddziałem i niespłacenie wskazanej kwoty w wyznaczonym
    terminie, BZ WBK S.A. uzna za rezygnację z posiadania konta. W takim
    przypadku niniejsze pismo proszę traktować jako wypowiedzenie umowy
    konta zgodnie z § 32 ust.2 Regulaminu kont dla ludności, co skutkuje
    wypowiedzeniem wszystkich produktów bankowych funkcjonujących w oparciu
    o Umowę i tym samym wzywamy Pana do zapłaty całej wierzytelności Banku w
    ciągu 6 tygodni od dnia otrzymania wypowiedzenia oraz do niezwłocznego
    zwrotu niewykorzystanych blankietów czekowych i kart bankowych.
    Równocześnie wyjaśniamy, że rachunek Pana/Pani z dniem xxxxxxxxxxx
    zostanie zamknięty. Tym samym pozbawi się Pan/Pani możliwości dalszego
    korzystania z konta osobistego wraz z całym pakietem dodatkowych usług
    prowadzonych w ramach tego konta i Bank zmuszony będzie do zastrzeżenia
    wszystkich kart i czeków wydanych do rachunku.
    Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie i zdecyduje się Pan/Pani
    do dalszego korzystania z usług naszego Banku. Dziękując za
    dotychczasową współpracę, łączę wyrazy szacunku i pozostaję z poważaniem
    Kierownik zarządzania zaległymi spłatami.

    --
    andy_nek