  • Data: 2009-05-11 10:00:36
    Temat: Re: bzwbk , konto wydajesz i zarabiasz, walek? :)
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > przeciec wystarczy puscic z eurobanku przelew dzien przed platnoscia karta
    > a trzymac ewentualne drobnostki na bardzo drobne zakupy :) wtedy sie nie
    > traci odsetek.

    Właśnie chodzi o to, że trzeba o tym regularnie pamiętać i to jest
    upierdliwe :)
    Nie wszystkie zakupy są planowane z wyprzedzeniem, a pozatym zdażyło mi się
    zapomnieć o przelewie przed weekendowymi zakupami i musiałem się
    gimnastykować z innymi kartami.

    > I wychodzi mniejwiecej na to samo co kk z cashbackiem, tyle ze za kk
    > oplaty roczne sa wyzsze z tego co kojarze.

    W tym sęk, że za kartę WiZ płaci się 1,5 zł co miesiąc (przy 1000 zł wpływów
    samo konto było bez opłat), do tego chyba po dwóch latach płaciło się za
    odnowienie chyba 24 zł albo coś podobnego. Musiałbyś sprawdzić w TOiP wbk-u.
    Co do KK z cashbackiem to po dwóch miesiącach użytkowania wyrobiłem limit
    transakcji zwalniający z rocznej opłaty za drugi rok (na pierwszy rok i tak
    była za darmo).
    Użytkuję i tak jak debetowej, kupuję to co zwykle, tylko nie martwię się czy
    na koncie zapewniłem środki na wypłatę. Kasa procentuje sobie na
    oszczędnościowym, a przelew raz w miesiącu załatwia spłatę KK.
    Komfort użytkownia - bezcenne :)

    Pozdrawiam
    Bartnick