eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - obsluga dno i 5 metrow muluRe: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
  • Data: 2007-10-05 06:26:02
    Temat: Re: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak sadze to tniecie kosztow przez banki, brak szkolen, zero informaci lub
    po prostu brak checi na zapoznanie sie z informacjiami z banku (w formie
    ulotek, pism ect.)
    Jesli to pierwsze to nie win tej kobiety (ich obydwu) bo jedynie robila to
    co wiedziala, ty tez jesli cos nie wiesz, a ktos stanie ci przed nosem to
    raczej na jego slowo nie zrobisz jak on bedzie chcial.
    Zale i opinie naleza sie centralom bankow a nie oddzialowi. Zadzwon do
    centrali i zapytaj dlaczego lokalne oddzialy nic o tym nie wiedza.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1