eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - obsluga dno i 5 metrow muluRe: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
  • Data: 2007-10-05 07:18:55
    Temat: Re: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: Piotras_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    swen pisze:
    > Jak sadze to tniecie kosztow przez banki, brak szkolen, zero informaci lub
    > po prostu brak checi na zapoznanie sie z informacjiami z banku (w formie
    > ulotek, pism ect.)
    > Jesli to pierwsze to nie win tej kobiety (ich obydwu) bo jedynie robila to
    > co wiedziala, ty tez jesli cos nie wiesz, a ktos stanie ci przed nosem to
    > raczej na jego slowo nie zrobisz jak on bedzie chcial.
    > Zale i opinie naleza sie centralom bankow a nie oddzialowi. Zadzwon do
    > centrali i zapytaj dlaczego lokalne oddzialy nic o tym nie wiedza.

    Zadzwoniłem do centrali i tam usłyszałem to samo co mi powiedziała
    kobieta w oddziale: to ja mam znać adres mojego banku na jaki wysłać
    formularz uruchomienia PZ. Będę spłacał ręcznie, mam ich dość. Albo się
    przejdę do głównej siedziby w mieście, tam może będą bardziej
    rozgarnięci pracownicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1