    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bzwbk straszy wypowiedzeniem wypowiedzianej umowy
    Date: Mon, 04 Feb 2008 12:52:22 +0100

    Konrad N>S> napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:fo6iki$6pe$1@news.onet.pl...

    > do mnie przesłali to samo, ale niżej, pod koniec listu było o tym, że
    > jeżeli umowa już nas (banku i mnie) nie wiąże, to należy pismo traktować
    > jako niebyłe.
    > czyli w tym bałaganie zakładają z góry, że bałagan może być naprawdę
    > duży, hehe.

    Tekst jest dokładnie taki:
    "Niniejsza korespondencja została przygotowana na podstawie danych z
    dnia 5 listopada 2007r. Jeżeli podpisali Państwo nową Umowę usług
    bankowości elektronicznej BZWBK24 w terminie późniejszym a przed
    otrzymaniem tego listu, to prosimy uznać go za niebyły."

    Czyli jednak trochę inaczej. Zakładają że mogłeś już podpisać nową umowę
    ale nie zakładają że ktoś mógł zrezygnować. Nie mówiąc już o tych co
    zrezygnowali dawno temu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --