  • 1. Data: 2008-02-04 08:33:22
    Temat: bzwbk straszy wypowiedzeniem wypowiedzianej umowy
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Dostałem od BZWBK pisemko w którym napisali że jeżeli nie przyniosę do
    oddziału podpisanej nowej umowy to zostanie ona zerwana.
    Fajnie... bo ja z nimi zerwałem umowę 3 lata temu...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 2. Data: 2008-02-04 08:37:24
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl>

    "Marcin Lubojański" napisał:
    > Dostałem od BZWBK pisemko w którym napisali że jeżeli nie przyniosę do
    > oddziału podpisanej nowej umowy to zostanie ona zerwana.
    > Fajnie... bo ja z nimi zerwałem umowę 3 lata temu...

    To chyba normalne w BZWBK.
    Miałem dość ich "profesjonalizmu" jakieś 4-5 lat temu i również wypowiadałem
    umowę. Chyba z pół roku męczyli mnie jeszcze pisemkami świadczącymi o
    totalnym bałaganie w papierkach...

  • 3. Data: 2008-02-04 10:32:36
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fo6iki$6pe$1@news.onet.pl...
    > Dostałem od BZWBK pisemko w którym napisali że jeżeli nie przyniosę do
    > oddziału podpisanej nowej umowy to zostanie ona zerwana.
    > Fajnie... bo ja z nimi zerwałem umowę 3 lata temu...

    zaraz Ci tu jeden kolega będzie udowadaniał, że Ty tylko chciałeś zerwać
    umowę ale jej nie zerwałeś, bo nie przeczytałeś regulaminu a wogóle to
    jesteś pieniaczem i się czepiasz...
    ;)
    BTW - w bzwbk to normalne

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2008-02-04 11:36:17
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

> [...]

    > oddziału podpisanej nowej umowy to zostanie ona zerwana.
    > Fajnie... bo ja z nimi zerwałem umowę 3 lata temu...

    do mnie przesłali to samo, ale niżej, pod koniec listu było o tym, że jeżeli
    umowa już nas (banku i mnie) nie wiąże, to należy pismo traktować jako niebyłe.
    czyli w tym bałaganie zakładają z góry, że bałagan może być naprawdę duży, hehe.

  • 5. Data: 2008-02-04 11:52:22
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
> [...]
    > jako niebyłe.
    > czyli w tym bałaganie zakładają z góry, że bałagan może być naprawdę

    Tekst jest dokładnie taki:
    "Niniejsza korespondencja została przygotowana na podstawie danych z
    dnia 5 listopada 2007r. Jeżeli podpisali Państwo nową Umowę usług
    bankowości elektronicznej BZWBK24 w terminie późniejszym a przed
    otrzymaniem tego listu, to prosimy uznać go za niebyły."

    Czyli jednak trochę inaczej. Zakładają że mogłeś już podpisać nową umowę
    ale nie zakładają że ktoś mógł zrezygnować. Nie mówiąc już o tych co
    zrezygnowali dawno temu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 6. Data: 2008-02-05 10:44:14
    Od: robbi <r...@n...com>

    Marcin Lubojański pisze:
    > Witam
    > Dostałem od BZWBK pisemko w którym napisali że jeżeli nie przyniosę do
    > oddziału podpisanej nowej umowy to zostanie ona zerwana.
    > Fajnie... bo ja z nimi zerwałem umowę 3 lata temu...

    Dostalem takie samo - nie mam watpliwej przyjemnosci bycia ich klientem
    od podobnego okresu czasu.
    Widac burdel w papierach maja nieziemski i chyba chca w ten sposób
    wybrnac na prosta ;D

    --
    pzdr
    robbi