  • Data: 2005-09-24 06:16:55
    Temat: Re: bzwbk24 - a haslo skad? :)
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl> szukaj wiadomości tego autora

    coreczka-1966 napisał(a):

    > PIN do obslugi elektronicznej konta jest inny niz do karty platniczej.
    > Powinienes poszukac w dokumentach, jakie otrzymales z banku.

    Przetrzasnalem wszystko. Dostalem tylko jedna supertajna koperte - z tym
    PIN-em, ktory pasuje do karty.

    > Czy jestes pewien, ze zawierajac umowe, zawarles rowniez umowe o
    > elektroniczna obsluge konta?

    Tak, mam to w dokumentach zapisane na kilka sposobow, dodatkowo w
    osobnym dokumencie "Parametry uslug bankowosci elektronicznej" dostalem NIK.

    Czy ktos z AlleKartowiczow moze dac znac skad wzial haslo do swojego
    konta? :)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad